maandag 29 mei 2017

Hallo bloggers ;)

Het is even geleden dat ik online was en daar heb ik een goeie reden voor.
Ik was namelijk heel druk bezig met haken. 😋😊
Het voorbije weekend was het garageverkoop bij mijn tante thuis en ze zei me ongeveer een maand geleden waarom niet wat van je gehaakte spulletjes aanbieden, je hebt er nu al zoveel... Ik vond dit een prima idee dus haakte zelfs wat extra's. 😏

Het was gisteren een prachtige zonnige dag en we kregen veel bezoekers over de vloer.
Ik had al mijn knuffels en spulletjes leuk geïnstalleerd op een grote tafel en ik kreeg enorm leuke complimenten...
Een baby'tje zien met een rammelaar in de hand die je zelf gemaakt hebt, een jonge man met een knuffel en een brede glimlach op zijn gezicht, een volwassen man die gek is van je spulletjes, de samenhorigheid onder mede-haaksters, gegevens en ideeën uitwisselen, daar doet een mens het toch allemaal voor hé.

Mensen van alle leeftijden spraken me aan en gaven complimentjes...
Kortom het was een zalige ervaring.
Graag deel ik met jullie nog wat foto's.

Heb je interesse, reacties of een vraag... Contacteer mij gerust. Tot dan, groetjes Christel 😘

Rammelaar vlinder en rups 😍


Magneetjes 😍


Cactus ( speldenkussen ), beertje met boodschap, sleutelhanger vogeltjes, knuffel uil, egeltje...


En tot slot mijn boodschap beren 😍


Geen opmerkingen:

Een reactie posten